Sunday, March 27, 2011

Berubahlahh weyy



Kiter nie hidup perlu berubah. Tak kirelah ape segi pon. Kehidupan ker, penampilan ker. Contoh masa bujang dulu suka sgt pakai seluar pendekk, skrg biler dah bekeluarga kenelah pakai seluar panjang. Tutup aurat, lagi pon tak elok bapak budak pakai seluar pendek. Mkn pon sama dulu masa bujang mkn sepinggan dah kenyang. Tapi biler dah kawen mkn 2 pinggan pon tak tentu kenyang sbb byk pakai tenaga. Senang citer idop kiter nie mmg sentiasa berubah. Betull takk???


Tapiiiiiii...............


Kenapa klu berakk kau tak boleh berubahh. Kenapaaaaa perlu menyangkung kat jamban duduk. Aper ke bengapp kau nk menyangkung kat jamban duduk nie?? Ker kau mmg tak tahu yg jamban cam tu kau kene duduk??




.: bulat merah kesan tapak kaki:.



Cuba kau pikir, tak ke susah kau nk menyangkung kat atas jamban duduk tuu. Kang tak pasal kaki kau masuk kat dlm lubang jamban. Atauuuupoooon jamban duduk tu pecah pastu serpihan jamban tercucuk kat juboo kau. Koyaklahh juboo kau jadi lebarrr. Takyah susah² dah nk menyangkung lagii sbb klu kau nk berak berdiri pon bolehh. Lancar jer keluar...


p/s: entry yg kotor lagi hinaa

4 comments:

  1. erkk...aku rasa jub* dia tersepit kot kalau duduk taik takleh kuar...

    ReplyDelete
  2. aqu mmg hanginnnnnnn sgt dgn org yg takdak moral ni nak2 kalo kt jamban.. cam minatanggggggg hokehhhhh

    ReplyDelete
  3. az: klu diajar kompem bleh..

    ReplyDelete
  4. fruitted : setuju sgt akuu hokeyyy...

    ReplyDelete