Thursday, December 16, 2010

Aduhhhh Sakitnyaaa...

Smlm aku MC. Kerajaan ok bukan Swasta. Bukan Datin sila jgn buat muka....

Aku nie dakit perut dah 4 ari. Bukan sakit perut cir bir, nie perut aku rasa penuh pastu sgt tak selesa. Pastu rasa sakit biler membengkokan badan. Dpt tak gambaranyaa??

Pagi semlm lepas aku mandi aku rasa pinggang aku sakitt sgt. Rasa mcm nk putusss. Paling sakit biler dari duduk nk bangun. Aku terpaksa cari bende tuk berpaut baru bleh bangun. Mmg hazabbb. Satu lagikan aku tak boleh jln laju². Klu laju jer pinggang aku rasa berdenyutt². Tapi aku still pegi keje smlm....

Aku ingatkan akan elok, tapi sampai opis lagilahh sakit. Kul 9.30 aku pegi klinik. Nasib baiklah klinik sebelah opis jer dan yg paling penting tak ramai org. Masuk jumpa doktor, ckp sakit aper trus doktor suruh buat urine test. Dan keputusannya......aku tak ngandung....fuhh legaaa...hahahahahahaa

Ok², Keputusanyaa kencing aku kotor.

Kencing mmglahh kotor, kata najizzz kann..hahahahahahaaa..

Ok, tak lawak..

Doktor kata punca kencing kotor nie sbb ader kuman kat buah pinggang. Berpeluh sekejab. Mau tak berpeluhh, buah pinggang tuu, bukan main². Tapi biler Doktor explain lebih kurang barulahh ok skit. Doktor suruh aku minum air sebanyak mungkin klu boleh 3 galen air setiap ari.

Haperr 3 galenn?? mampossssss........ Mau boyakk air aku lepas nieee.

2 comments:

  1. mesti hanchenggg kencing ko tu...KOTOQ

    ReplyDelete
  2. hancheng cheng cheng cheng....hahahahahaa

    ReplyDelete