Sunday, November 14, 2010

Cikgu Cikguu...

Tadi masa jejln nk menuju ke opis, ader org panggil aku.. "cikgu..cikgu"..serius aku tak perasan muka budak tu. Aku siap pandang kiri kanan lagi, kot²lahh ader org yg dok terpanggil ngan panggilan tu.

Budak tu trus dtg dekat aku...

"cikguu, sampai ati tak dtg tgk kitaorg lawan"

Baru ingat, nie budak yg aku ngajor ari tu....

Dia sambung lagi..

"cikgu dah agak ehh kitaorg kalahh??"

Aku nk jer ckp...

"sy bukan agak ok, saya mmg yakin korang kalah.."

tapi tak sampai ati plakk nk ckp mcm tuu....hahahahahahahahahah

2 comments:

  1. camne kalau diorang pun baca belog ko..kantoi...

    ReplyDelete