Monday, November 8, 2010

Gatalll

Aku ader masalah skrg nie. Agak besarlaahh jugakk...

"Hady kau ader nampak tak aper² perubahan kat muka aku??"

Citenya mcm nie, aku ader beli satu pencuci muka (jenama x), masuk nie dah 8ari aku pakai. Masuk ari ker 6 aku pakai menatang nie, muka aku start gatal². Siap naik mcm ruwamm. jerawat pon ader tumbuh jugakk. Gatalnyaa tuhan jer tahu. Mengengammm.......

Perlu ker aku berenti pakai pencuci muka tu atau mmg jadi mcm tuu. Nk pegi tny kedai tuu kompem dia kata "ohhh..tu mmg mcm tuu " tapi muka aku dah tebal tak ingat dah.

Aku kasi masa lagi 3 ari jer lagi..klu tak elok gakk aku akan paparkan jenama tu kat belog nie (mcm lahhh berkesan klu aku tulis pon)....

2 comments:

  1. entah x perasan plak, aku tgk sama je...baik ko tuko lain

    ReplyDelete
  2. ady : aku akan ikot nasihat kau..

    ReplyDelete