Sunday, August 5, 2012

Galaxy Note dan SII

Dah lama rasanya tak hapdet pasal hp. Pada yg bertny pasal samada aku masih menjual hp atau tak, jawapannya adalah masih. Tapi aku jual kat org yang betul² nk beli je. Pada yang hanya nk tny harga tuu maaf aku maleh nak layan. Klu nk tny² harga aku syorkan kau tnylahh kat kedai hp. Bukan kekwat tapi dah terkena asyik tny je belinya dak. Biler harga yg aku ckp tu sama ngan kedai mulalah keji. Dugaan org niaga kata member aku. Hahahahahaa 

Sini aku nk bagi harga tekini Galaxy Note. Harga kedai mmg aku tak tahu berapa skrg nie. Sbb dah lama aku tak pegi jengah tgk harga. Tapi aku jual RM1,890. Pada yg nk beli tu bolehlahh contact aku atau emel aku mcm biasa. 




Aku tak tahu samada harga aku mahal atau murah dari kedai tapi tulah harganya. Tu harga tuk ori ye bukan ap.

Untuk Galaxy SII plak aku jual RM1390. Stakat nie warna itam jer ade putih takde stok. Jadi pada sesiapa yg nk bergaya dgn HP baru dihari raya bolelahh beli kat aku. Kompem meriah hari raya korang.

p/s: Pada yg serius nk beli hp dan nk tahu harga boleh kontak aku. Ingat Jemah serius buyer only.

2 comments:

  1. Hi. Berminat :) How's the procedure?

    ReplyDelete
  2. Boleh email sy zemy02@yahoo.com nanti kita story

    ReplyDelete